Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 79
Pokaż wszystkie komentarzeoryginalny silnik zipowski 50 cc modul od silnika 110 cc automata do tego kolanko od 110 jak i gaznik + filtr powietrza stozkowy skrzynia 0-1-2-3-4 vmax na oryginalnych zebatkach to 90-95 km/h planowane przeróbki wymiana zebatek na troche wieksze mianowicie na walku zdawczym a jak nie silnik 125 cc tyle ze trzeba na takie cos powzmacniac mocowanie silnika bo przy takiej mocy uchwyty tego niewytrzymaja i mozemy czasem zgubic silnik slabe uchwyty beda tez wywolywac wieksze wibracje przez co plastiki beta nam brzeczec ;p
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza